Saturday, April 24, 2010

Rabbit0s...

oh...baru2 ni rabit kesayangan kakak telahpun meninggal dunia dalam keadaan hujan lebat...sangat menyedihkan.....huuuuwaaaa!!!!!! Rabbit tersebut ialah "Abit" ibu kpd "kecik & Spot"... kematiannya sgt menyedihkan...jd,,sbgai org yg bertggungjawab,,aku p0n mandikn rabit tu...(bru je lps blaja topik pengurusan jenazah)
sbelum dimandikan,,,aku menggali lubang sedalam mungkin... sejurus lps tu,, aku p0n mndikan rabit tu... mse nk mndikan,,, abang ku bertanyalah...
ABANG: Ape kau buat tu??
AKU : Mandikan jenazah
ABANG: tu bukan jenazahlah!!!
AKU : oh..ek??bior ler,,,lgp0n xde salahnyer...
ABANG: tu bangkai la!!!
AKU : ala,,,adik baru je blajar topik pengurusan jenazah... lantak r...
ABANG: dah!cepat bawak g sana...


aku p0n angkat la rabit tu...menggeletar tgn aku time tu..da la time maghrib.. rabit tu keras..so aku angkat dgn berhati2... tertanamlah rabit tu...


sedih giler bile aku igt balek.... T_T
kak,,sorry xdpt jge rabit tu ngn baik....
FYI,,, ade sek0r burung merbah bersarang kt dpn umah..c0mey giler...ayah x kasi bela sbb burung tu dilindungi... klo bela kne tangkap... jd,,aku p0n tgok je dari jauh..siap ade anak lg tuh...

2 comments:

bicara bualmu