Saturday, April 24, 2010

Bola bola bola!!!!



gelak dulu....wahahahahahahaha!!!! yes2!!NS JUARA LIGA FA!!!!!!Ayah bawak aku ngn abang gi tg0k final kat Stadium Bukit Jalil!!!!kembang kuncup id0ng aku!!!!! smpai je kat sane,,,bulat mate aku...bukan mate je,,mulut p0n tenganga.... sbb tu kali pertama masuk stadium tu...bangge r!!! hahaha!!!excited giler!!!! masuk je tg0k game,,mata aku mmg xley tutup dah!!aku pndg keliling tg0k ramai sgt org!!!!!! aku pon nmpak banner "CHEDANG HILL" kat satu sudut tu..bangge giler bai!!!!oh!!!!ZAQUAN ADHA memang HENSEM!!



Mase game,,mmg sengit giler....game terbaik ialah game penalti.... wahaha!!! menang je,,aku mel0mpat gembira,,meraikannya.... abang lak,,extra excited!!! tep0k tgn xhnti2...terl0mpat2 cam anak m0nyet...pelik aku...(jiwe mude la katekan...) bile aku igt2 balek,,, klakar giler....aku byk kali tepuk kepala sbb x msuk gol...hahaha!!! tp yg heran nyer tu,,,ade mamat kt sebelah abang aku ni 'cool' je... x bising p0n..aku punyer la besemangat memekak,menjerit, sumer lah! budak tu rilek je..ceh!kontr0l macho lak! nyampah aku...xpe..janji negeri kelahiran aku da menang... walau0n kalah dlm 2 game Liga Super,,,tetap terbaik... menang gak tau semalam..lawan Penang... time ujan lebat lak tu...Rahmat la katekan... Alhamdulillah...


oh! lupe nak bitau,,aku skang ni tgah mas0k pantun... (aku ni bkn terer benar p0n)
so,,izinkan adinda memberi pantun:
Anak beruang disambar helang,
Helang datang dari Seremban,
Pelajar bestari kian menghilang,
Hilang sudah ditelan kemajuan.

No comments:

Post a Comment

bicara bualmu