Monday, December 20, 2010

Selamat Ulangtahun Hari Lahir Ayah!

wow! nak share! hari ini ulangtahun hari lahir ayah saya yang tersayang!! yg ke 45 tahun,,, wow..mudenyer!
ahaha...masih muda laa... serius... xcaye tgok la gmbr..nnty saya upload... gurrr....




anis beli kad... (pemalas budak tu nak buat sndri... kak,,kau marah si anis ni...membazir jek..) hoho
mama buat kek..sedap kott...belom rase lagi sebab tadi potong je... aku x rase sebab nak gi makan pizza... kat parkson.. huhuuu... aku pulak buat fruit tart... home made k.. aha...  hee...
haa...mama buat... sedap la pulak tgok.. ehee... home made k! percaya lah!

saya tak ada hadiah nak kasi... sebab tak tahu nak kasi ape... ingat nak kasi sesuatu yg berguna... tapi... hm.. tah la...hadiah tak penting... janji kita ingat.. itu sudah memadai... sempena hari yang best ni,, saya nak ucap kan selamat hai lahir buat ayah saya yang tersayang... walaupun anakmu ini sukar menyatakan kasih sayangnya bahkan sukar menunjukkan sifat itu, tapi ketahuilah bahawa anakmu ini... berbeza sedikit... maaf jika selalu salah... semoga murah rezeki, dirahmati dan dikasihi Allah.. Amin... terima kasih ayah!
sayang ayah!

warna meriah untuk ayah

No comments:

Post a Comment

bicara bualmu