Friday, February 25, 2011

Dugaan datang menimpa

assalamualaikum blogger!

alhamdulillah,saya dapat pulang ke tempat asal saya yang indah ini... setelah berada selama 3minggu di Rembau dan menuntut ilmu di sana, dapat jugak outing.. ngaahahaha
orientasi 2 minggu, lol... mencabar giler babeng! sbb dyorg nk create budak2 sbp yg berkepimpinan tinggi.. ok... whatsoever.. hari tu injured kat kaki... lutut lak tu.. teruk giler! 2 kali jatuh sampai bengkak n luka dye sebesar duit 50sen! nk solat pon mcm oku... duduk atas kerusi.. tapi ade hikmahnya... then,demam teruk... selesema, sakit tekak... masya allah... dugaan sungguh kuat... alhamdulillah allah permudahkan segalanya... smpai skrg sakit lagi ni ha,,, tapi syukur saya masih kuat dan tabah! hidup kat asrama macam kat rumah je tapi bezanya kat asrama ade rules... belajar bkn 24/7 pon.. kelas prep x smstinye semua kena blajar.. ade je yg lepak2 smbil mkn3.. sedap saje... but, life kat asrama ni memerlukan daya tahan mental fizikal dan rohani... dalam kelas time belajar je mesti nk tido! x paham la!!! hayyo... lalala... kat sini saya ade byk kawan tapi saya sentiasa kesunyian... tiada teman yg sentiasa di sisi saya selalu... sedih kan? memang itulah hakikat nya hidup saya kat sini/.. 
oklah.. sampai sini dahulu... nak pergi kenduri kawin.. lain kali saya update lagi! ha!

I LOVE U UNIQ!!!!
Miss u guys!

1 comment:

bicara bualmu