Friday, January 14, 2011

Rahsia Kelegaan yang Dia Beri

assalamualaikum... huhuu.. berkat pagi jumaat hari ini, merangkap penghulu segala hari dan merupakan hari cuti buat semua penduduk Negeri Sembilan... abang terbuka mindanya menceritakan segala2nya pasal pekerjaan yang dia buat. sungguh! aku lega sangat2 abang sudi berkongsi ngan mama... dan aku menyemak kat situ... alaa.. citer hot.. sape tak nak dengar... masa tu jugaklah aku dapat tengok muka abang aku tu lama2 compare sebelum ni.. setakat sekilas pandang je.. ee..tau lah erti bersyukurnya kat Allah sebab kurniakan aku seorang abang yang baik dan berakal panjang.. walaupun tadi ada tanya dia pasal physics, dia buat toya je... aihh... kasi sebijik karang.. ahaa.. so, terhapus la negatif2 tu... macam2 cerita abang bagi... aku pun dengan muka seriu saja mendengar.. ni td baca blog kakak.. ahaha... lawak2.. rindu2 gak!!! adoi... adik ni tak de la sosial sgt..

No comments:

Post a Comment

bicara bualmu