Friday, December 14, 2012

#excitedhabisdengananime!!!

Assalamualaikum…
Hahahaaa
Ok.. anime memang hobi aku dan hobi aku dan hobi aku. Ahhh!! Aku memang suka lah!
Sedang tengok :
Rental Magica
K
Vampire Knight
Beelzebub
Hunter x Hunter
Ok…. Ranking first tu memang ahh sebab anime lama sikit..
K yang terbaru tapi current airing dekat Japan 12.30malam Jumaat same time dgn Malaysia TerCHENTA...
Ok.. aku gila K lah.. sebab K memang HOTSENTAPP! Kalau tengok separuh memang tak best ahh… kne tengok dari mula baru kau fahamm.. ok?
Aku memang ah setiap hari tak boleh lari punya daripada tengok anime nihh… ANIMAX selalu on.. huhuhuu
Mak aku bebel.. “kartun yang kau tengok” … laahh… buku2 yang aku dah beli kat Big Bad Wolf Sale tu dah habis baca… kesemua 5 buah habis 5 hari… dah takda buku nak baca.. hulur2 ler kasi beli novel lagii… heee…
Rutin harian pulak junior aku ( kira pangkat adik lah.. adik lelaki sebab aku tak pernah merasa ada adik lelaki) mai nak belajar FIZIK dengan aku.. lalala
Makanya aku tak dapatlah nak ambil lesen kereta pelas motor dan tak bergerak lah kaki aku ni pi cari kerja… nak harapkan kerja datang memanggil.. kelakar.. ==” sedihh nya laahh…
Haa.. kalau ada yang terbaca tu, nak tau sangat perasaan bahagia tengok anime, try lah tengok.. first2 tengok ni dulu.. ambil feel…
Kaichou wa maid sama (google sendiri)
#excitedhabisdengananime!!

No comments:

Post a Comment

bicara bualmu