Monday, December 3, 2012

Live While We're Young


Assalamualaikum
Well… Hello there!!!


VALRZ : V AL- RAZI (ada yg takde)
Prodigy - Produdes and Prodivas

Johan Pahlawan ( JoPah) girls

JoPah boys and girls
 Lama gila ! Aku tak update blog… K fine! Time aku buka petang tadi, berhabuk habis lah blog aku ni ha.
Namun setelah menghabiskan beberapa jam petang tadi, aku berjaya mengelap habuk2 yang ada…
Kemudian aku dah tukar segala perabot dalam blog ini…  So, dah cantik lah blog aku after deko2… =D
Hmm… Agak ah! Tapi aku rasa tak lewat lagi untuk aku mengekspresikan perasaan aku setelah 5 hari bergelar ALUMNI SEMESRA. 5 hari kot! Dah graduated dari SEMESRA… WHOOAA!!! Yet, SEMESRA had thought me something that I will never learnt before… Being in SEMESRA had led me to the “I’m on the right track, baby I was born this way” . haha
ARIGATOU GOZAIMASU ! SEMESRA
27/11 : Las paper bio and…. CLASSICAL AND ELEGANT GALANITE
  Malam yang aku tidak akan lupa hatta sekuman sekalipun… akan aku kenang lah sampai aku dah beranak pinak semua.. lepas tu aku cerita lah kat cucu cicit aku pasal malam ni. Malam yang akan jadi kenangan terindah buat diri aku dan PRODIGY… malam yang buatkan semua PRODIGIANS Nampak sangat CUN HOT LAWA CANTIK dan KACAK BERGAYA TAMPAN  habis lah! Tidak dinafikan sekali-kali.
Malam yang buat aku tenang, dan menghayati setiap persembahan yang ada, setiap gelagat mereka yang tak rapat dengan aku.  =) aku sangat suka! Totemo totemo daisukidesu.. malam yang aneh sikit lah selepas event tu… time nak balik Rembau, kena naik bas lelaki sebab sibuk cari beg Beta yang hilang.. but… thanked Allah sebab Dia beri aku peluang malam tu… Naik bas lelaki!!! Aaaahh!! Malu walaupun ada a few girls time tu.. still aku segan… >,<  lepas sampai Rembau, budak lelaki dah ada atas court main futsal sampai pagi.. konon tak tido ah.. tapi aku tau mesti ada yang missed subuh punyalah sebab aku pun bangun pukul 6.30 jugak time tu!!! (first time k… selama ni aku paling awal bangun..haha) dan aku juga keluar asrama joined sekaki menikmati malam Prodigy.. lepas tu kena hambat masuk dorm balik oleh warden terchenta… alahai…
Pagi tu, 28/11 : it was time to leave SEMESRA
Aku dengar suara orang boy baca al-Quran.. sayup dan tenang je.. aku rindu suasana tu… (sekarang pun rindu suasana surau) usyar2 tengok… oppss! Kantoi.. haha… ada lah hamba Allah ni.. tak nak lah cakap siapa… biar aku je tahu..
DM tak buka.. k fine.. aku lapar sangat! Aku memang akan lapar bila bangun pagi.. so, aku hanya dapat breakfast around 9-10 macam tu.. tu pun pakcik osman kantin punya bihun dan karipap serta teh susu… tak tarik… ==”
Time nak pergi kelas, JUMPA DIA LAGI! lOl… serius ah.. mesti tak tengok lagi dah muka dia.. T_T k fine.. pasal DIA ni later aku cerita… lalala
And
I left… after 2 years in Rembau.. in SEMESRA, I am free! No more school, no more uniform, no more school shoes, no more shopping-nak-beli-barang-sekolah… no more… TETAPI BELAJAR tidak pernah tiada dalam hidup ini… tanpa belajar, aku tidak akan kenal kehidupan… There will be no school to study but there will be universities to continue… There will be no more teachers to teach lessons but there will be experiences to teach you how to live… at school you will be never learn how to live in this tough worldNO! 
I cried… T_T a lot but it was just deep inside my heart… I can’t lied to myself… I just too missed my school life.. my friends… my so-called juniors.. =,=”  I cried because it was over… to let go those hands… and to be myself.. be tough rough AINA… well… For your information, my name is Noor Aina Adira but just called me Aina.. ok.. nak cakap lah.. PRODIGIANs semua, aku dah tak berapa nak guna nama “N” tu… kalau susah sangat, AinaDira je.. hhahaha

Dan

AKU SANGAT2 BAHAGIA GEMBIRA di SEMESRA… thanks friends… thanks a lot… really mean it…


Credit to Sakhawi Mukhsin, Fara Syaira, Aqeela Zulkifli, Mimi Mimok, and a few PRODIGIANS for those pictures… Thanks a lot!

No comments:

Post a Comment

bicara bualmu